Nostalgi...

Jag tyckte att detta tema var lite svårt. För att bli nostalgisk behöver man ju sitta och titta i gamla album, tänkte jag till en början. Lite svårt då jag inte har jättemånga album här hemma, inte ett enda faktiskt. Men sedan kom jag på att så behöver det ju inte alls vara. Gick därför in på resdagboken där jag har en del "album" och hittade dessa två bilder. Inte jättebra kvalitet på den ena bilden, men det får gå ändå :).



Här är en bild från en gratis utomhuskonsert med Jimmy Eat World, sommaren 2006 i Kalifornien. Jag och min barndomskompis Helene var där och tittade på den och den var helt fantastisk! Jag och Helene hade nästan precis kommit till Kalifornien (skulle stanna i ett halvår), när vi fick nys om den här konserten. Eftersom vi både vid det tillfället lyssnade en hel del på JEW, blev vi självklart överlyckliga. En underbar konsert som man blev helt varm i hjärtat av!



Två svettiga tjejer efter den grymma konserten! ;)

Ja detta är nostalgi för mig. Jag drömmer mig ofta tillbaka till denna underbara tid i mitt liv. Att bo i Kalifornien ett halvår, är något bland det bästa jag gjort i mitt liv. Underbara musikupplevelser är något man bär med sig hela livet...


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0