Satan i gatan!

Ja satan i gatan vad bra skulle jag vilja säga! Veronica Maggio har i dagarna släppt nytt album och jag bara älskar heeeela skivan!!! När singeln "Jag kommer" började spelas på radion blev jag helt lyrisk och nu när hela skivan är lika grym, dansar jag runt här hemma i min lilla lägenhet, UNDERBART! Veronica Maggio kommer även till Trollhättan i sommar, hon ska spela på Fallens Dagar! För en gång skull kommer det lite bra artister till just  Fallens Dagar. Min andra favorit Oscar Linnros kommer också på besök då, han som stod för fjolårets sommarplåga "Från och med Du" :)

Här har ni några fler låtar att njuta av såhär på söndagsmorgonen!






Det här är en av de absoluta favoriterna just nu! :)



Denna älskar jag med! :)

Ha en skön söndag nu alla!

Puss&Kram

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0