Sov gott!

Jag har haft problem den senaste tiden med att kunna sova bra. Har för tillfället inga persienner i mitt rum/sovrum för de har gått sönder... Det är ju därför ganska ljust när man ska lägga sig och även under natten eftersom det ljusnar ganska tidigt. Tänkte att det kanske kunde bero på just ljuset. Men när jag sov över hos Malin i helgen så var det mörkt och skönt i rummet, men jag sov dåligt ändå. Malin gav mig då tipset att sova med ögonmask, ni vet en sådan där som man har när man är ute och reser och vill sova :). Testade det i natt och det fungerade hur bra som helst! Det var ett helt annat lugn som ingav sig på något sätt... I natt har jag alltså sovit gott! Tack Malin för tipset! :)



En sådan här fin sovmask skulle man ha! :)


Kommentarer
Postat av: Malin W

Jag sa ju att det är sömnmedel i dem!

2011-05-17 @ 09:50:14
Postat av: Anja

Svar:

Åh tack så mycket, vad roligt att höra! :)

2011-05-17 @ 14:31:54
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: G-Amanda A.

haha jag vill oxå ha sånna :D

undrar om det ens är bekvämt xD

2011-05-17 @ 21:32:26
URL: http://papayaa.blogg.se/
Postat av: Amy

Jag håller med att det är skitskönt med ögonmask! Underbart, speciellt på sommaren när man bara vill sova och ljuset aldrig vill försvinna.

Kanske borde fixa persiennerna också. =)


Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0