Svart & Vitt

Jag har letat bilder fram och tillbaka till detta tema, har tänkt i lite olika banor nämligen. Men tillslut kom jag fram till att det får bli en bild i svart & vitt. Hittade inga andra bilder som kunde representera det temat nämligen. Svart/vita bilder är dock inget som jag fotograferar till vardags liksom, utan det blir ju bilder med färg. Men när jag letade runt lite bland mina bilder hittade jag en bild som jag gjort om till svart/vit + en bild från min USA vistelse 2006 som jag egentligen tror att det var Sofia som tog. Men den är på mig och henne på Venice Beach :). Gillar att leka runt med bilder och har man inget annat att fotografera så blir det ju en själv som man fotar :) Så ni får stå ut med att det dyker upp en del bilder på mig, haha. Ja här kommer de i alla fall! :)



Provar en fin prickig scarf i badrummet, den är egentligen röd & vit :)





Jag och Sofia på Venice Beach 2006


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0