Tema "Resa"

Jag har rest en hel del under 2010-2011, både till Hawaii, Thailand och Litauen får vi ju inte glömma, haha. Men eftersom många även är vän med mig på facebook, så är det ju inte så roligt att lägga upp massa bilder från de resorna. Dem har ni ju redan sett liksom. Så jag har varit inne på resdagboken där jag har en del bilder från back in the days. Tänkte dela med mig av några bilder från min tid då jag bodde i USA, samt när jag reste tillbaka dit cirka 7 månader senare... Enjoy! :)



En av mina absoluta favoritbilder från den tiden :)




Firade min födelsedag i Las Vegas, very nice!




Poolbad - Caesars Palace - Las Vegas




Åkte en sväng till New York, 2007




Tillbaka till Vegas 2007 och tog en helikoptertur över Grand Canyon! :)





Även en sväng till Hawaii hann vi med! :)

Ja vad kan jag säga, jag bara älskar USA! :) Vart åker ni helst på semester?


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Ja vad roligt att du hittat PhotoScape. Snabbt och smidigt program.



Sv: Men oj inte ska du väl pressa dig så hårt att du får blodsmak i munnen, det låter inte nyttigt.

2011-05-17 @ 15:01:37
URL: http://annawk.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0