Total Blackout

Är det någon som sett programmet Total Blackout på kanal 5? Jag tycker att det är otroligt roligt, jag skrattar så jag håller på att dö varje gång, haha. Hela idén går ut på att sex personer tävlar i totalt mörker om att övervinna sina rädslor och om att ta hem 25000 kr.

Min absoluta favorit är när de ska gå limbo under vad de tror är en elektrisk stång. Men i själva verket så finns det ingen stång, brutalt roligt om ni fågar mig :) Här kommer några smakprov, kolla in och tyck till själva!




Sedan har vi Linus som till en början är ganska kaxig, kolla hur det går med det, haha Tyvärr så lyckas jag inte få till det med att lägga in avsnittet men ni får länken till det:

http://www.kanal5play.se/klipp/play/totalblackout-s01e04-kaxiga-linus

Ja underhållande tycker jag i alla fall, vad tycker ni? Jag älskar ju sådant här! :)


Kommentarer
Postat av: Malin W

Jo, det är lätt att skratta högt till limbo i mörkret!!! Håller med! :D

2011-05-05 @ 13:49:17

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0