En sådan där dag...

När människor utnyttjar andra i sin närhet blir jag arg, speciellt om det är en familjemedlem. Man utnyttjar någons godhet och välvilja och sedan pissar man bara på den typ. Idag är en sådan dag då jag skulle kunna gå igång på alla cylindrar, efter att ha läst en mening eller två på ett socialt nätverk... Man hör en story, läser lite och så drar man en slutsats. Min slutsats är inte speciellt positiv för tillfället, stör mig otroligt mycket och var jäkligt nära att skriva en kommentar tillbaka, men jag bet mig i tungan. Det är egentligen inte min business, men som jag skrev i början så blir jag arg när någon inte är snäll och behandlar sina nära och kära på ett dåligt sätt. Egoistiska människor är bland det värsta jag vet!

För övrigt har den här dagen inte varit så bra för övrigt och det gör väl att man ångar upp sig lite extra. Sedan är det den där tiden på månaden också, jippii! Tur i alla fall att min älskling kommer hem om 8 dagar, snart 7... :) Helt underbart ska det bli!!

Kände för den här låten, så jävla rätt!






För er som undrar så har jag tagit en liten paus i fotoutmaningen... Tappade suget lite, men det kommer nog tillbaka snart... :) Kram!

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Nämen inte ska du tappa lusten, nu när utmaningen lider mot sitt slut!

2011-05-25 @ 23:42:29
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 01:09:05
URL: http://smsalåna.nu

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0