Målbild

Ja ni som följer min blogg har ju inte missat att jag tränar och käkar rätt (hoppas jag i alla fall) för att gå ner ett par kilo. Målet dessa tre veckor är att försöka gå ner 3 kilo, men jag vet inte riktigt om det kommer att funka. Men hoppas kan man ju alltid. För en tjej är det ganska svårt att gå ner 1 kilo i veckan, normalt är det att gå ner mellan 0,5-0,8 kilo, så jag hoppas på det bästa :-) Men allt har gått bra så här långt så jag känner mig väldigt stolt, hehe. Carro skrev ett inlägg i sin blogg för ett par dagar sedan, som handlar om tips för att hålla motivationen uppe. Ett av tipsen var att man skulle ha en eller flera målbilder, tillexempel en bild på någon vars kropp du beundrar. Jag behövde inte fundera speciellt länge på detta utan det första namnet som dök upp i mitt huvud var Jessica Biel. Ja varför då undrar ni kanske då. Jo när jag såg filmen "I now pronounce you Chuck and Larry", där Jessica spelar en av rollerna (advokat) tyckte jag att hon var så sjukt snygg. Jag kommer ihåg att jag sa till min bror, som jag kollade på filmen ihop med att en sådan kropp som Jessica har skulle jag vilja ha. Hennes rumpa är något att bita i, haha. Så därför är Jessica Biel den självklara målbilden för mig! Sedan har hon ju ett väldigt fint namn också... ;-)

Här är några bilder på Jessica, dels från filmen och dels några andra...









Så vad tycker ni om Jessica Biel? Har ni några egna målbilder? :-)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0