Träning!

Om ca fem veckor åker jag och Carro till Hawaii, ska bli spännande att se hur den resan blir och vad för kul vi kommer att få vara med om då :-). När man åker till Hawaii vill man vara i en ganska så god form, i alla fall så vill jag det... Jag började egentligen ladda inför denna resan redan i somras, ja om man tänker träningsmässigt sätt i alla fall :-) Kom igång jättebra med träningen och med kosten, men som vanligt när det gäller mig så var december alldeles för långt borta och jag tappade motivationen ganska snabbt. På senaste tiden har jag inte haft någon lust alls att träna, inte ens gå promenader liksom. När jag hade bestämt mig för att åka till Thailand, tänkte jag att nu, nu ska jag ta tag i träningen igen, men icke sa nicke... Men nu så har jag och Carro alltså bestämt oss igen, (för vilken gång i ordningen vet jag faktiskt inte, haha) för att börja träna. Och det gjorde vi idag, klockan 06.15 var vi på plats på Älvhögsborg, pigga och glada ;-). Vi körde ca 25 minuter på löpbandet och ca 35 minuter mage och rygg, jag börjar redan känna av träningsvärken... Ska bli spännande att se hur det känns i morgon :-). Magövningarna gick bra och så även ryggövningarna, men det är ju så förbannat tråkigt att träna rygg. Men jag måste verkligen träna min för den är kass! Vi kommer att köra morgonträning även onsdag och fredag denna vecka eftersom det är då Älvhögsborg öppnar tidigt. Min plan är att köra minst tre pass i veckan, det som blir utöver blir liksom en bonus. Lagom är bäst heter det ju, haha. Sedan måste man ju äta rätt och avstå en massa av det goda, så det får bli ätardag en dag i veckan, blir nog fredag för min del. I löve fredagar!! Ja det känns gött att vara igång med träningen igen i alla fall :-) Om det är någon som har tips på bra övningar eller träningsformer så skriv gärna en kommentar om detta. Jag tröttnar snabbt så jag behöver mycket att variera emellan, haha.

Ta hand om er där ute!

Kram

P.s Tack Rebecca och Malin för de fina kommentarerna! D.s


Kämpa kämpa... ;-)


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack! Ibland kan jag allt tycka att jag har lite talang för det här. Får nog ta mig en ordentlig funderare på det här med systemkamera... :)

Visst såg jag annorlunda ut, tänk vad lite annorlunda frisyr kan göra.

Puss

2010-11-16 @ 17:21:39
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0