Jag vill också...

Idag har jag varit och tränat Body Jam, såååå mycket roligare än spinning. Så ja Johanna att välja något annat än just spinning är nog en bra idé! Zumba är väldigt roligt, tyvärr så är det klockan 17.15 på måndagar och eftersom vi har arbetstid till klockan 17, blir det liiite tight. Men Body Jam är också sjukt roligt, i alla fall så är detta Body Jam passet det, bra musik, som dock spelas lite lågt om ni frågar mig, peppade ledare och roliga danskombinationer. Ett bra recept för ett lyckat Body Jam pass helt enkelt! ;)

Har ju kommit igång ganska så bra med träningen om jag får säga det själv, gäller bara att hålla hela vägen nu! När jag börjar träna blir jag väldigt fixerad, både vid mat, hur mycket jag tränar så klart och över hur min kropp ser ut. Man börjar ju tänka lite extra mycket på dessa saker just då, i alla fall så gör jag det... Just nu ligger väldigt mycket fokus på hur min kropp ser ut... Jag är ju inte riktigt nöjd med hur den ser ut och frågan är ju om man någon gång kommer att bli helt nöjd? Alltid är det väl något som man är missnöjd över... Det är ju här träningen och kosten kommer in såklart och jag vet ju precis hur jag ska göra, för jag har gjort det så många gånger förr. Tycker ju att det händer saker för sakta dock... Jag vill juh också vara liten, smal och söt... Nu vet ju jag innerst inne att jag aldrig kommer att bli smal, smal, för min kropp är inte byggd på det sättet. Men jag vill bli smalare och helst lite snyggare också, haha. Ja ja, det är bra att fortsätta att kämpa på, någon gång ska väl jag också lyckas med mina träningsmål! Första målet är sportlovsmålet! FunBeat is the shit när det gäller att hålla koll på träningen och bli peppad till 1000!

Pepp pepp pepp!!

Här är dagens träningslåt, den var med på passet idag....

 


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0