Träningsvärk!

Det känns i kroppen idag att man körde två träningspass igår. Har en sjuk träningsvärk i hela bålen. Att köra plankan i de där repen (TRX) gör ju att man använder precis hela sin kroppsvikt eftersom benen är fixerade i luften. Körde även att man står i plankan och drar in knäna mot magen. Det heter säkert något fint på träningsspråk, men det har jag ingen aning om :-). Tar i alla fall sjukt bra. Tränar både mage och rygg på ett effektivt sätt :-). Idag är det body jam som gäller, ska bli kul att dansa lite för det var ett tag sedan jag tränade det. Swing swing!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Shit. Jag vill vara lika taggad som dig med träningen. Men allt mitt sug försvann i höstas när jag tränade på världens sämsta gym ever! Så jag lääängtar till 1:e maj. Då öppnar ett spillrans nytt gym i tanum. Då kommer jag och frågar om vilken sida det är du använder! Kämpa på! Du är grym!! Kram

2011-01-12 @ 21:34:56

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0