Trött och Lycklig!

Ligger i sängen och är helt slut, fast slut på ett bra sätt :-). Var på mitt första body combat pass på väldigt länge idag och det var helt underbart roligt! Kändes som jag hade hur mycket energi som helst, blev väldigt förvånad själv faktiskt :-). Det var många av de människor som var med på passet som var gött peppade och det gjorde att jag blev ännu mer pepp, kan säga att endorfinerna flödade och gör fortfarande känns det som. Känner mig helt lycklig i hela kroppen! Kommer antagligen ha sjuk träningsvärk i ryggen i morgon, börjar känna av det redan nämligen... Ben och rumpa fick sig också en regäl omgång idag, så det kan tänkas att det blir lite träningsvärk där med :-). För er som inte vet vad body combat är, så är det ett förkoreograferat non-contact, högintensivt 60 minuters gruppträningsprogram inspirerat av kampsporter som karate, kickboxning, taekwondo, capoeira, tai chi, kung fu och muay thai (lånat här). Väldigt rolig och bra träning, så ni som inte har provat på det, DO IT! :-)

Fick ett musiktips av en kollega idag, men nu när jag har lyssnat på det kom jag ju på att jag faktiskt redan lyssnat på Carolina Wallin Pérez, har till och med "givit bort" en låt med henne :-)

Här är pälor i alla fall, väldigt fin...



Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0